۶ بهمن ۱۴۰۲، ۱۵:۳۷

امام جمعه تایباد:

بازار در ایام پایان سال نیازمند نظارت کامل و دقیق است

بازار در ایام پایان سال نیازمند نظارت کامل و دقیق است

تایباد- امام جمعه شهرستان تایباد گفت: عده‌ای در شرایط فعلی اقتصادی کشور به دنبال سواستفاده هستند و بازار باید در روزهای پایانی سال نظارت دقیق و کامل را شاهد باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام نبی توکلی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تایباد اظهار کرد: خداوند متعال به اهل ایمان توصیه می‌کند تا «از خداوند بترسید (به اندازه) حق واقعی او و نمیرید مگر اینکه مسلمان بمیرید»، حضرت عبدالله بن مسعود (رض) مراد از این دستور را اطاعت از خداوند، یاد کردن خداوند و شکر نعمت او را به جا آوردن است.

امام جمعه تایباد افزود: مسلمان اگر ناشکری کرد، خداوند نعمت را از او می‌گیرد و عذاب سختی برای او نازل می‌کند، تقوا پیشه کردن می‌تواند انسان را از عذاب الهی دور کند.

تایباد قطب کشاورزی خراسان رضوی است

وی با اشاره به انتصاب فرماندار تایباد گفت: اینکه فرماندار در اولین روزهای ورود به شهرستان در جمع نمازگزاران حاضر می‌شود شایسته تقدیر است، شهرستان تایباد قطب کشاورزی استان است و نود درصد آنها یا کشاورز یا دامدار هستند، تایباد شهری صنعتی نیست و عمده اشتغال در این حوزه است و باید مشکلات آنها مرتفع شود.

توکلی گفت: مدیریت آب‌های زیرسطحی را با جدیت انجام دهید تا در دوره خشکسالی همه مردم از این نعمت خداوند استفاده نمایند، موضوع دیگری که باید مد نظر داشته باشید، ظرفیت مرز است. دوغارون یک ظرفیت بسیار خوب است و تقاضا داریم نیروی کار منطقه آزاد باید از مردم تایباد باشند، بیش از ۵ هزار نیروی جوان بیکار تایباد باید در این منطقه مشغول به خدمت شوند.

جاده‌های شهرستان باید دو بانده شود

امام جمعه تایباد با اشاره به کشتار زیاد جاده‌های تایباد گفت: جاده دو طرفه بسیار خطرناک است و لازم است تا موضوع دو بانده شدن جاده‌ها و تعریض جاده‌های روستایی پیگیری شود تا مردم بتوانند راحت تردد کنند.

وی با اشاره به افزایش قیمت‌ها گفت: عده‌ای در شرایط فعلی اقتصادی کشور به دنبال سو استفاده هستند و امیدواریم بازار در روزهای پایانی سال نظارت دقیق و کامل را شاهد باشد، از جمله حوزه نان که نان این شهرستان بی کیفیت است، هرچه نظارت قوی‌تر باشد، رضایت مردم بیشتر خواهد بود.

کد خبر 6005077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha